The Daily Imaginative Group
#21
Application thing.

[Image: portraitapp3_zps00ecc681.jpg~original]

Reply
#22
finally calling this one


Attached Files Image(s)



Sketchbook ▲  Website ▲ TwitterArtStation ▲ Twitch ▲


Reply
#23
bootypop


Attached Files Image(s)



Sketchbook ▲  Website ▲ TwitterArtStation ▲ Twitch ▲


Reply
#24
[Image: 15369377960_f878cb1c50_b.jpg]

[Image: 15368388039_70ecc2cddf_b.jpg]

Reply
#25
Crimson chow disappoint - gotta get on top of some god damn master studies! Soak up knowledge on brush work, PUMPED AS HELL LETS DO THIS.

[Image: flip.gif]


Attached Files Image(s)



Sketchbook ▲  Website ▲ TwitterArtStation ▲ Twitch ▲


Reply
#26
yeah Russell, I feel you... There's a lot of things I want to study now as well after doing this.

[Image: CChow1_small_zpsb4e82dbf.jpg~original]

Reply
#27
Hey guys! I wanna join in too! Is it just for digital painting or can I post my traditional stuff too?

This is applying some stuff I've been studying recently (mountains / trees / houses on stilts / buddhas):

[Image: 7c3FyCq.jpg]

Aspiring comic book creator
Sketchbook
Instagram
Abandoned Hideout Skype Group, contact: 'jyonnynovice'
Reply
#28
Its all good man, Happy to have you on board!

Sketchbook ▲  Website ▲ TwitterArtStation ▲ Twitch ▲


Reply
#29
More trees and mountains:

[Image: NZl3Qsp.jpg]

Aspiring comic book creator
Sketchbook
Instagram
Abandoned Hideout Skype Group, contact: 'jyonnynovice'
Reply
#30
white lady designs




doing this for ascension XIII

Reply
#31
Application

[Image: knightface6_zpsb92bfa3f.jpg~original]

Reply
#32
Jamesxwu Cool drawings, love the lines! are those done digitally? Looks like watercolour


Been practising different hatching / cross hatching techniques today, here's the fruits of my labour:

[Image: 3sstLbO.jpg]

Aspiring comic book creator
Sketchbook
Instagram
Abandoned Hideout Skype Group, contact: 'jyonnynovice'
Reply
#33
More ink, more trees:

[Image: bN4Sk40.jpg]

[Image: L3HaslA.jpg]

Aspiring comic book creator
Sketchbook
Instagram
Abandoned Hideout Skype Group, contact: 'jyonnynovice'
Reply
#34
uuuuuuuuuuhhhhh gotta study more, gotta learn more. Skull kinda just turned into a study eventually


Attached Files Image(s)



Sketchbook ▲  Website ▲ TwitterArtStation ▲ Twitch ▲


Reply
#35
Another tree... this time with leaves ^__^

[Image: Y9vu1Df.jpg]

Aspiring comic book creator
Sketchbook
Instagram
Abandoned Hideout Skype Group, contact: 'jyonnynovice'
Reply
#36
another portrait, sort of a redo from something older.
[Image: Darkelf3_zps6ede3bc7.jpg~original]

Reply
#37
Nice application Jonas, definite improvements.

knight dude sketch before I go pass out.


Attached Files Image(s)



Sketchbook ▲  Website ▲ TwitterArtStation ▲ Twitch ▲


Reply
#38
more inking, kinda screwed it up but so well:

[Image: pnHU0IO.jpg]

Aspiring comic book creator
Sketchbook
Instagram
Abandoned Hideout Skype Group, contact: 'jyonnynovice'
Reply
#39
no comment


Attached Files Image(s)



Sketchbook ▲  Website ▲ TwitterArtStation ▲ Twitch ▲


Reply
#40
[Image: KyzFO8c.jpg]

Aspiring comic book creator
Sketchbook
Instagram
Abandoned Hideout Skype Group, contact: 'jyonnynovice'
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)